Usein kysyttyä

USEIN KYSYTTYÄ

Yleisimmät kysymykset

Tältä sivulta löydät vastaukset yleisimpiin kysymyksiin Tribunista. Jos et löydä etsimääsi vastausta, ota meihin yhteyttä!

Tribunin peruspalvelumaksu on käyttäjäkohtainen kuukausimaksu, mikä laskutetaan kuukausittain jälkikäteen toteutuneen käyttäjämäärän mukaisesti.

Hinta alkaen 58,30 € / käyttäjä / kk.

Perusteellisemmat paikan päällä järjestettävät koulutukset ovat sovittavissa. Asiakas- ja varasto-aineiston siirto vanhasta ohjelmasta suoritetaan tuntityönä ja sovitaan tapauskohtaisesti. Yleisimmissä tapauksissa siirto maksaa noin 280 € + alv 24 %.

Tribuni sopii kaikenlaisille yrityksille. Se on erityisesti suunniteltu PK-yritysten tarpeet huomioon ottaen.

Tribunilla hoidat asiakasrekisterin ja lähetät asiakkaillesi laskuja. Voit luoda tilauksia ja aikatauluttaa työt/tilaukset kalenteriin, sekä hallinnoida yrityksesi varastoa.

Lisäksi Tribuniin on saatavilla omat toimialakohtaiset erityisratkaisut. Tribuni erinomainen työkalu monenlaisten yritysten perusohjelmistoksi.

Tribunin avulla asiakkaat, työt, varasto ja laskut pysyvät järjestyksessä ja ajan tasalla.

Tribunin perukokeilujakso on yhden kuukauden pituinen, ja täysin ilmainen.

Kokeilujakson aikana voimme sopia etäesittelyn ja käydä ohjelman yhdessä läpi ja sen jälkeen voitte itse kokeilla ohjelmaa kuukauden ajan ilmaiseksi ja tehdä päätöksen rauhassa.

Tribuni juuri sinun tarpeisiisi suunniteltuna

Tribunia on mahdollista räätälöidä yrityksesi, toimialasi ja asiakkaasi tarpeet huomioiden.

Tribuni sisältää suuren valikoiman asetuksia, joiden avulla ohjelmaan voidaan tehdä asiakaskohtaisia muutoksia.

Aina käyttöönottoa edeltävässä palaverissa käymme eri asetusvaihtoehdot läpi, ja räätälöimme ohjelmiston juuri asiakasyrityksen tarpeisiin sopivaksi.

Näitä asetuksia voidaan muokata myös käyttöönoton jälkeen. Tribuniin on saatavilla monenlaisia moduuleita, joiden avulla räätälöimme palvelun sopivaksi joka toimalalle.

Jos mielessäsi on jokin muutos tai toive, kannattaa kysyä onko meillä siihen jo valmis asetus olemassa.

Tribunissa on olemassa erilaisia käyttäjätasoja. Jokaiselle käyttäjätasolle voidaan määrittää hyvin tarkasti mitä kukin käyttäjä ohjelmassa näkee, ja mitä toimintoja käyttäjällä on saatavilla. 

Esimerkiksi huoltomiehellä voi olla näkyvissä vain asiakasrekisteri, huoltotöiden hallinta ja työkalenteri, kun taas johdolla voi olla sen lisäksi vielä taloushallinto ja hallinnointi.

Tribuniin kirjaudutaan käyttäjätunnuksella ja salasanalla. Selainyhteys on suojattu SSL-yhteydellä. Palvelimet sijaitsevat luotettavan operaattorin korkean luokan valvotussa ja varmistetussa palvelinsalissa. Tiedot varmuuskopioidaan automaattisesti kerran vuorokaudessa.

Tribunista löytyy valmiit rajapinnat lähes kaikkiin tunnettuihin kirjanpito-ohjelmiin.

Tribuni toimii selaimella ihan samalla tavoin kuin esimerkiksi verkkopankit. Se ei vaadi mitään erillistä asennusta laitteelle. Laitteeksi sopii pöytätietokone, kannettava tietokone, tablet tai älypuhelin. Tärkeintä on että laitteella on mahdollista käyttää selainta ja sillä on pääsy internettiin. Tribuni toimii niin Windows, Mac kuin Android laitteissakin.

Tribunin kautta voidaan lähettää verkkolaskuja. Käytettävissä on esimerkiksi Apix Messaging Oy:n verkkolaskupalvelut, mitkä saadaan käyttöön nopeasti rekisteröitymällä.

Tribuniin on mahdollista kytkeä viitesuoritusten automaattinen haku suoraan pankista. Tämä tekee myyntireskontran hoitamisesta helppoa, koska maksusuoritukset kirjautuvat laskuille automaattisesti.

Tarvitsetko apua vai haluaisitko kokeilla
Tribunia 30 päivää veloituksetta?

Ota Tribuni koekäyttöön tai varaa aika asiantuntijallemme demoesittelyä varten.

Tribuni helpottaa yrityksen arjen toimintoja!

Täytä lomake, ja lähetämme esitteen suoraan sähköpostiisi.