Viestintä

Viestintä

Viestintä

Tribunissa on monipuoliset viestintämahdollisuudet, ohjelmasta voidaan lähettää tekstiviestejä ja sähköpostiviestejä asiakkaille ja työntekijöille.

Valmiit viestipohjat

Viestien lähetyksessä voidaan käyttää valmiita viestipohjia, joiden avulla viestien lähetys käy nopeasti ja helposti.

Viestejä varten ohjelmassa on räätälöidyt viestipohjia eri tilanteisiin sopiviksi, esimerkiksi tilausvahvistukset, huoltoajan sopiminen, varaosan saapumisilmoitukset tai työn valmistumisesta tiedottaminen. Viestipohjia voidaan tarpeen mukaan luoda tai muokata ohjelmaan yhdessä asiakkaan kanssa. Viestiä tehdessä ohjelma hakee automaattisesti asiakasta ja huoltoa koskevat tiedot ja viestipohjaan voidaan poimia automaattisesti tietoa työtilaukselta.

Viestien lähetys on nopeaa ja asiakaspalvelu hoituu kätevästi suoraan ohjelman kautta. Sähköpostiviesteihin voidaan liittää mukaan myös liitetiedostoja, esimerkiksi tilausvahvistus pdf-tiedostona.

Tekstiviestit

Tribuniin on mahdollista ottaa käyttöön kaksisuuntainen tekstiviestipalvelu, jolloin asiakkaiden vastaukset tulevat suoraan ohjelmaan. Kaksisuuntaisissa viesteissä voidaan käyttää myös automatisoituja toimintoja tietynlaisten vastausten perusteella.

Kaksisuuntainen tekstiviestipalvelu mahdollistaa viestien lähettämisen ja vastaanottamisen samalla numerolla, tämä on kätevä toiminto esimerkiksi, silloin kun halutaan saada palautetta asiakkailta tai saada vastaus kyselyyn helposti.

Kaksisuuntainen tekstiviestipalvelu myös parantaa asiakaspalvelun laatua ja tehokkuutta, kun asiakkailta voidaan kysyä ja saada vastauksia nopeasti. Esimerkiksi asiakkaalle voidaan ehdottaa tiettyä työaikaa tekstiviestillä ja pyytää asiakasta vastaamaan viestiin K = kyllä tai E=ei. Kun asiakas vastaa viestiin K, vahvistuu kalenterimerkintä ohjelmassa automaattisesti.

Tutustu aiheeseen liittyviin artikkeleihin

Hyvin suunniteltua asiakasviestintää Tribunilla

Hyvin suunniteltua asiakasviestintää Tribunilla Tribuni toiminnanohjausjärjestelmän asiakashallinta tarjoaa hyvin mahdollisuuksia myös asiakasviestintään. Hyvin suunniteltu ja ajoitettu viesti on erinomainen keino parantaa asiakaskokemusta. Onnistunut asiakasviestintä lisää

Lue lisää »

Ota Tribuni helposti käyttöön

Tribuni sopii kaikenlaisille yrityksille, se on käytössä jo sadoilla tyytyväisillä asiakkailla ympäri maata.

Pilvipohjainen toiminnanohjaus on turvallinen ja luotettava valinta yrityksesi toiminnan tehostamiseen.

Tribunia voit kokeilla ilmaiseksi 30 päivän kokeilujaksolla. Kokeilemalla Tribunia tunnistat yrityksellesi sopivat ja tarpeelliset ominaisuudet.

Tribunin peruspalvelumaksu on käyttäjäkohtainen kuukausimaksu, mikä laskutetaan kuukausittain jälkikäteen toteutuneen käyttäjämäärän mukaisesti. Hinta alkaen 58,30 €/käyttäjä/kuukausi. Ota yhteyttä!

Tribuni helpottaa yrityksen arjen toimintoja!

Täytä lomake, ja lähetämme esitteen suoraan sähköpostiisi.