Artikkelit

Artikkelit

Nykyaikaisen pilvipohjainen toiminnanohjaus keskittää kaikki yrityksen toiminnot yhteen helposti hallittavaan paikkaan. Asiakkaat, tilaukset, työkalenterit, varasto, kalustonhallinta, työajanseuranta ja laskutus kaikki hoituu yhdellä järjestelmällä, siksi Tribuni on erinomainen työkalu joka sopii kaikenlaisten yritysten perusohjelmistoksi.

Tribunia voidaan aina kustomoida erilaisiin tarpeisiin, näin saadaan toimiva ja asiakasta parhaiten hyödyttävä ratkaisu. Tribunista löytyy jo valmiiksi toimialakohtaisia erityisratkaisuita. Tutustu Tribunin ominaisuuksiin ja käyttäjien kokemuksiin artikkeleista.

Tribuni kalustonhallinta rakennusliikkeille

Tribuni kalustonhallinta rakennusliikkeille Tribuni kalustonhallinta rakennusliikkeille ohjelmiston avulla yritys saa oman kalustonhallintansa toimimaan vaivattomasti. Kalustonhallinnan perusta on kalustorekisteri, jonne voidaan kerätä kaikki yrityksen kaluston tiedot

Lue lisää »

Tribunin töiden hallinta ja työkalenteri

Tribunin töiden hallinta ja työkalenteri Tribunin työkalenteri auttaa pitämään töiden aikataulut hallinnassa ja ajanhallinnan tehokkaana. Tilaukset ja työtehtävät on helppo suunnitella tehtäväksi järjestelmällisesti, kun nähtävissä

Lue lisää »

Tribunin työajanseuranta

Tribunin työajanseuranta Tribunin pilvipohjainen työajanseuranta on ohjelmisto jonka avulla hallitset yrityksesi työaikoja, kustannuksia ja kannattavuutta, lisäksi voit muodostaa työntekijöille työmääräykset, joita työntekijä voi katsella selaimella,

Lue lisää »

Tribunin pilvipohjainen asiakashallinta

Tribunin pilvipohjainen asiakastietojen hallinta Asiakastietojen hallinta on yritykselle tärkeää, ja sen tulisi olla järjestelmällistä ja ajantasaista. Hyvällä asiakastietojen hallinnalla voidaan kehittää ja ylläpitää hyviä asiakassuhteita.

Lue lisää »

Hyvin suunniteltua asiakasviestintää Tribunilla

Hyvin suunniteltua asiakasviestintää Tribunilla Tribuni toiminnanohjausjärjestelmän asiakashallinta tarjoaa hyvin mahdollisuuksia myös asiakasviestintään. Hyvin suunniteltu ja ajoitettu viesti on erinomainen keino parantaa asiakaskokemusta. Onnistunut asiakasviestintä lisää

Lue lisää »

Ilmalämpöpumpun asennuspöytäkirja

Tribunista ilmalämpöpumpun asennuspöytäkirja Tribunin avulla asennustyössä vaadittavat todistukset, kuten asennuspöytäkirja voidaan helposti lukea ja allekirjoittaa sähköisesti normaalin työraportin yhteydessä. Ilmalämpöpumpun voi myydä ja asentaa vain

Lue lisää »
asiakaskokemus
asiakaskokemus tv-huolto

Tv-huolto M. Salonen

Tv-huolto M. Salonen asiakaskokemus Asiakaskokemus: Tv-huolto M. Salonen vaihtoi vanhan toiminnanohjausohjelmistonsa Tribuniin. Kokemukset pilvipalveluna toimivasta toiminnanohjauksesta ovat olleet yrittäjä Pertti Mörskyn mukaan pelkästään positiivisia. Tv-huolto

Lue lisää »
asiakaskokemus urpo ranta

Asiakaskokemus: Kodinkonehuoltoliike Urpo Ranta

Asiakaskokemus: Kodinkonehuolto Urpo Ranta Asiakaskokemus Asiakaskokemus: Kodinkonehuoltoliike Urpo Ranta otti Tribunin yrityksensä käyttöön. Yrittäjä Tomas Nylund kertoo, että Tribunista on ollut suuri hyöty suunniteltaessa huoltokäyntejä,

Lue lisää »

Tribuni helpottaa yrityksen arjen toimintoja!

Täytä lomake, ja lähetämme esitteen suoraan sähköpostiisi.