Artikkelit
Artikkelit
Nykyaikaisen pilvipohjainen toiminnanohjaus keskittää kaikki yrityksen toiminnot yhteen helposti hallittavaan paikkaan. Asiakkaat, tilaukset, työkalenterit, varasto, kalustonhallinta, työajanseuranta ja laskutus kaikki hoituu yhdellä järjestelmällä, siksi Tribuni on erinomainen työkalu joka sopii kaikenlaisten yritysten perusohjelmistoksi.
Tribunia voidaan aina kustomoida erilaisiin tarpeisiin, näin saadaan toimiva ja asiakasta parhaiten hyödyttävä ratkaisu. Tribunista löytyy jo valmiiksi toimialakohtaisia erityisratkaisuita. Tutustu Tribunin ominaisuuksiin ja käyttäjien kokemuksiin artikkeleista.

Tribunin töiden hallinta ja työkalenteri
Tribunin töiden hallinta ja työkalenteri Tribunin työkalenteri auttaa pitämään töiden aikataulut hallinnassa ja ajanhallinnan tehokkaana. Tilaukset ja työtehtävät on helppo suunnitella tehtäväksi järjestelmällisesti, kun nähtävissä

Tribunin työajanseuranta
Tribunin työajanseuranta Tribunin pilvipohjaisen työajanseurantaohjelmiston avulla voidaan muodostaa työntekijöille työmääräykset, joita työntekijä voi katsella selaimella, älypuhelimella tai tabletilla. Työajanseurannan käyttö yrityksessä auttaa parantamaan ajanhallintaa, yhteistyötä,

Tribuni toiminnanohjaus – yrityksesi tarpeisiin suunniteltu
Tribuni toiminnanohjaus – yrityksesi tarpeisiin suunniteltu Toiminnanohjaus on yrityksen tärkein työkalu, sen avulla voit parantaa yrityksesi toiminnan laatua ja tehokkuutta. Nykyaikaisen pilvipohjaisen toiminnanohjauksen avulla voit

Tribunin pilvipohjainen asiakashallinta
Tribunin pilvipohjainen asiakashallinta Yrityksellä tulisi olla käytössään ajantasainen asiakasrekisteri, asiakastiedon kerääminen on tärkeää ja se on hyvä hoitaa järjestelmällisesti. Hyvällä asiakashallinnalla voidaan kehittää ja ylläpitää

Hyvin suunniteltua asiakasviestintää Tribunilla
Hyvin suunniteltua asiakasviestintää Tribunilla Tribuni toiminnanohjausjärjestelmän asiakashallinta tarjoaa hyvin mahdollisuuksia myös asiakasviestintään. Hyvin suunniteltu ja ajoitettu viesti on erinomainen keino parantaa asiakaskokemusta. Onnistunut asiakasviestintä lisää

Ilmalämpöpumpun asennuspöytäkirja
Tribunista ilmalämpöpumpun asennuspöytäkirja Tribunin avulla asennustyössä vaadittavat todistukset, kuten asennuspöytäkirja voidaan helposti lukea ja allekirjoittaa sähköisesti normaalin työraportin yhteydessä. Ilmalämpöpumpun voi myydä ja asentaa vain

Tribuni – kätevä pilvipohjainen laskutusohjelma yritykselle
Tribuni – kätevä pilvipohjainen laskutusohjelma yritykselle Yritykselle laskutus on yksi tärkeimpiä toimintoja varsinaisen yritystoiminnan lisäksi. Hyvin toimiva laskutus takaa, että yrittäjänä saat työstäsi palkkion ja
asiakaskokemus

Tv-huolto M. Salonen
Tv-huolto M. Salonen asiakaskokemus Tv-huolto M. Salonen vaihtoi vanhan toiminnanohjausohjelmistonsa Tribuniin. Kokemukset pilvipalveluna toimivasta toiminnanohjauksesta ovat olleet yrittäjä Pertti Mörskyn mukaan pelkästään positiivisia. Tv-huolto M.

Asiakaskokemus: Kodinkonehuoltoliike Urpo Ranta
Kodinkonehuolto Urpo Ranta Asiakaskokemus Kodinkonehuoltoliike Urpo Ranta otti Tribunin yrityksensä käyttöön. Asiakastarinassa yrittäjä Tomas Nylund kertoo, että Tribunista on ollut suuri hyöty suunniteltaessa huoltokäyntejä, sen