Tribuni: Huolto- ja asennusliikkeiden luotettava työkalu

Huolto- ja asennusliikkeet

Tribuni: Huolto- ja asennusliikkeiden luotettava työkalu

Tribuni tarjoaa tehokkaan toiminnanohjauksen huolto- ja asennusliikkeille. Tribuni järjestelmä sisältää monipuolisesti työkaluja töiden aikataulutukseen, työtilausten hallintaan, varaston seurantaan sekä asiakashallintaan ja laskutukseen.

huolto- ja asennus työkalu

Nopea ja tehokas tarjouspyyntöjen käsittely

Tarjouspyynnön tullessa, ohjelmisto auttaa tekemään tarjouksen, se hakee tarvittavat tiedot, kuten tuotteiden, palveluiden, hintojen tiedot sekä laskee tarjouksen kokonaishinnan ja katteen, ja muotoilee tarjouksen ammattimaisesti, jonka jälkeen se on valmiina lähetettäväksi asiakkaalle.

Työtilaukset aina ajan tasalla

Tribunin avulla työtilaukset luodaan, aikataulutetaan ja seurataan ajantasaisesti, joten pysytään aina ajan tasalla kaikista meneillään olevista töistä.

Ohjelmisto tarjoaa selkeän ja helppokäyttöisen näkymän tilausten luomiseen, johon voidaan syöttää kaikki tarvittavat tiedot, kuten asiakastiedot, laitteen tiedot, huollon tiedot ja hinta-arvio. Lisäksi ohjelmisto tarjoaa mahdollisuuden hyödyntää valmistajien varaosahinnastoja suoraan ohjelmasta.

Huoltokäyntien kirjaamiset vaivattomasti

Huoltokäyntien aikana töiden kirjaaminen hoituvat helposti, kun työt voidaan kirjata mobiililaitteella paikan päällä. Työhön liittyvät tiedot, kuten työaika, materiaalit, kuitit ja asiakaspalaute voi tallentaa ohjelmaan ja varmistaen, että tiedot ovat oikein, ja että ne vastaavat tilausta. Asiakkaalle voi näyttää mitä työn vaiheita on tehty, mitä materiaaleja on käytetty ja mitä on veloitettu.

Työkalenteri auttaa tehtävien järjestelyssä

Työkalenteri tekee töiden aikataulutuksesta ja tehtävien järjestelystä sujuvaa. Työkalenterin avulla voidaan helposti seurata mitä työtehtäviä kukin työntekijä on tekemässä ja missä, ja voidaan muodostaa työntekijöille työmääräykset suoraan kalenterista. Tilaukset ja työtehtävät on helppo suunnitella tehtäväksi järjestelmällisesti, kun kaikkien työntekijöiden ja tarvittavien työvälineiden saatavuus on näkyvillä.

Varastonhallinta – vähemmän hukkaa, enemmän tehokkuutta

Tribuni tarjoaa työkalut varaston tasojen seurantaan ja optimointiin. Tämä vähentää hukkaa, parantaa toimitusketjun tehokkuutta ja auttaa vastaamaan asiakkaiden tarpeisiin nopeammin ja tarkemmin.

Asiakastiedot – kaikki tarpeellinen yhdessä paikassa

Tribunin avulla voidaan keskittää kaikki asiakastiedot yhteen paikkaan, tämä helpottaa asiakassuhteiden hoitoa, parantaa asiakaspalvelua ja mahdollistaa personoidun palvelun tarjoamisen jokaiselle asiakkaalle.

Ota Tribuni helposti käyttöön

Tribuni sopii kaikenlaisille yrityksille, se on käytössä jo sadoilla tyytyväisillä asiakkailla ympäri maata.

Pilvipohjainen toiminnanohjaus on turvallinen ja luotettava valinta yrityksesi toiminnan tehostamiseen.

Tribunia voit kokeilla ilmaiseksi 30 päivän kokeilujaksolla. Kokeilemalla Tribunia tunnistat yrityksellesi sopivat ja tarpeelliset ominaisuudet.

Tribunin peruspalvelumaksu on käyttäjäkohtainen kuukausimaksu, mikä laskutetaan kuukausittain jälkikäteen toteutuneen käyttäjämäärän mukaisesti. Hinta alkaen 58,30 €/käyttäjä/kuukausi. Ota yhteyttä!

Tribuni helpottaa yrityksen arjen toimintoja!

Täytä lomake, ja lähetämme esitteen suoraan sähköpostiisi.