Asiakashallinta
- Etusivu
- Asiakashallinta
Asiakashallinta
Asiakashallinta
Tribunin asiakashallinnan avulla voit hallinnoida asiakassuhteitasi tehokkaasti ja ammattimaisesti. Voit luoda, muokata ja poistaa asiakastietoja helposti ja nopeasti. Voit myös tuoda asiakastietoja eri lähteistä, kuten Excel-tiedostoista, ja yhdistää ne Tribunin järjestelmään.
Asiakashallinnassa voit pitää kirjaa asiakkaidesi yhteyshenkilöistä, yhteydenotoista ja huoltotoimenpiteistä. Voit myös hakea asiakkaita hakusanoilla ja suodattaa niitä eri kriteereillä.
Tilauksen kirjauksessa asiakastiedot kirjataan automaattisesti. Asiakkaita voidaan myös kirjata asiakasrekisteriin suoraan asiakashallinnan kautta.
Kun uusi työtilaus kirjataan, tallentuvat asiakastiedot automaattisesti myös asiakasrekisteriin. Kaikki asiakkaita koskeva tieto on reaaliaikaista ja kaikkien työntekijöiden käytettävissä.
Asiakastiedoissa voidaan kirjata muistioita, yhteydenottoja, uusia tilauksia ja lähettää asiakkaalle viestejä.
Asiakastiedoissa voidaan myös tarkastella kaikkia asiakkaalle lähetettyjä sähköposti ja tekstiviestejä.
Asiakasrekisterin tiedot
Asiakastiedot
Asiakastiedoissa ovat asiakkaan nimi ja yhteystiedot, yksityinen/yritys, y-tunnus, toimitus- ja laskutusosoitteet, puhelin, sähköpostiosoite, web-sivusto, laskutuskanava sekä yhteyshenkilöt ja tiedot.
Maksuhäiriömerkintä
Voidaan kirjata asiakkaalle maksuhäiriömerkintä, joka tulee näkyviin tilauslomakkeelle tilausta kirjattaessa. Merkintä ei estä myyntiä, mutta huomauttaa tilauksen kirjaajalle mahdollisesta maksuongelmista.
Asiakaskohtainen hinnasto/alennusprosentti
Asiakkaalle voidaan määritellä asiakaskohtainen hinta tai alennusprosentti:
- Asiakkaan alennusprosentti: Asiakkaalle voidaan antaa yksi alennusprosentti, jota käytetään kaikissa tuotteissa kyseiselle asiakkaalle myytäessä.
- Tuotekategorian alennusprosentti: Asiakkaalle voidaan antaa vaihtoehtoisesti alennusprosentti yhdestä tuotekategoriasta.
- Tuotekohtainen alennus: Asiakkaalle voi antaa tuotekohtaisen alennuksen.
Asiakashistoria
Asiakashistoriassa nähdään yhteydenottohistoria eli kaikki asiakkaalle lähetetyt sähköpostiviestit ja tekstiviestit ja ohjelmaan vastaanotetut tekstiviestit.
Tutustu aiheeseen liittyviin artikkeleihin
Tribuni toiminnanohjaus – yrityksesi tarpeisiin suunniteltu
Tribuni toiminnanohjaus – yrityksesi tarpeisiin suunniteltu Tribuni toiminnanohjaus on yrityksen tärkein työkalu, sen avulla voit parantaa yrityksesi toiminnan laatua ja tehokkuutta. Nykyaikaisen pilvipohjaisen toiminnanohjauksen avulla
Tribunin pilvipohjainen asiakashallinta
Tribunin pilvipohjainen asiakastietojen hallinta Asiakastietojen hallinta on yritykselle tärkeää, ja sen tulisi olla järjestelmällistä ja ajantasaista. Hyvällä asiakastietojen hallinnalla voidaan kehittää ja ylläpitää hyviä asiakassuhteita.
Hyvin suunniteltua asiakasviestintää Tribunilla
Hyvin suunniteltua asiakasviestintää Tribunilla Tribuni toiminnanohjausjärjestelmän asiakashallinta tarjoaa hyvin mahdollisuuksia myös asiakasviestintään. Hyvin suunniteltu ja ajoitettu viesti on erinomainen keino parantaa asiakaskokemusta. Onnistunut asiakasviestintä lisää
Ota Tribuni helposti käyttöön
Tribuni sopii kaikenlaisille yrityksille, se on käytössä jo sadoilla tyytyväisillä asiakkailla ympäri maata.
Pilvipohjainen toiminnanohjaus on turvallinen ja luotettava valinta yrityksesi toiminnan tehostamiseen.
Tribunia voit kokeilla ilmaiseksi 30 päivän kokeilujaksolla. Kokeilemalla Tribunia tunnistat yrityksellesi sopivat ja tarpeelliset ominaisuudet.
Tribunin peruspalvelumaksu on käyttäjäkohtainen kuukausimaksu, mikä laskutetaan kuukausittain jälkikäteen toteutuneen käyttäjämäärän mukaisesti. Hinta alkaen 58,30 €/käyttäjä/kuukausi. Ota yhteyttä!