Tribuni palvelu

Tribuni palvelu

Tribuni sopii kaikkiin yrityksen perustoimintoihin

Tribuni palvelu on ohjelmisto joka sopii kaikenlaisille yrityksille. Toiminnanohjausjärjestelmä on yrityksen toiminnan perustyökalu muun muassa laskutukseen, asiakasrekisteriin ja ajanhallintaan.

Pilvipohjainen selaimella käytettävä ohjelmisto toimii eri käyttöjärjestelmissä, joten yhteensopivuusongelmista ei tarvitse huolehtia, eikä tarvitse investoida laitteisiin ja asennuksiin. Tribuni ohjelmisto on myös kustannustehokas, helppo ja nopea ottaa käyttöön verrattuna erilliseen sovellukseen.

Tribuni ei vaadi asennusta mihinkään laitteeseen, tarvitaan vain käyttäjätunnus ja salasana, kirjauduttaessa sisään ohjelmistoon. Palveluntarjoaja vastaa ohjelmiston päivityksistä, ylläpidosta, tietoturvasta, varmuuskopioinnista ja suorituskyvystä. Tiedot ovat aina tallessa ja käytössä on aina uusin ja päivitetty versio ohjelmistosta.

Tribuni palvelu toimii tilauksella, jossa käytöstä maksetaan kuukausittaisen tilausmaksu. Tämä on kustannustehokkaampi vaihtoehto varsinkin pienille ja keskisuurille yrityksille. Kuukausitilauksella vältytään suurista alkuinvestoinneista, ja palvelua voidaan yrityksen tarpeiden mukaan muokata.

Tribuni parantaa tehokkuutta ja viestintää yrityksessä

Tribuni helpottaa tiimityöskentelyä ja tiedon jakamista yrityksen eri osastojen välillä, työn teko on joustavaa ja etätyökin on mahdollista, koska ohjelmistoa voi käyttää internet-yhteydellä mistä tahansa, myös liikkuvien työntekijöiden työ tehostuu.

Tribunista löytyy erityisesti toimintoja huolto-, asennus- ym. keikkatyötä harjoittavalle yritykselle. Tribuniin on myös mahdollista saada myös erityisratkaisuja useille toimialoille.

Tribunia voidaan muokata yrityksen tarpeiden mukaan, käyttäjien määrää voi lisätä tai vähentää tai tarvittaessa laajentaa ohjelman toiminnallisuuksia.

Tribuni toiminnanohjaus tarjoaa yrityksille kustannustehokkaan, joustavan ja helppokäyttöisen ratkaisun, joka auttaa liiketoiminnan tehtävien järjestelyssä, auttaa parantamaan asiakaspalvelua ja tukemaan liiketoiminnan kasvua.

Tribuni hoitaa homman työn tilauksesta laskutukseen

Ohjelmaan kirjataan työtilaus tarpeellisine tietoineen. Työtilaus voidaan aikatauluttaa tehtäväksi työkalenteriin.

Työntekijä näkee työn työkalenterista, suorittaa työn ja kirjaa tarvittavat suoritustiedot ja kustannukset työlle ja merkitsee työn valmiiksi.

Valmiista työstä voidaan muodostaa lasku ja lähettää se suoraan Tribunista tai siirtää se rajapinnan yli ulkoiseen laskutusjärjestelmään.

Asiakastiedot tallentuvat automaattisesti asiakasrekisteriin ja varastokirjanpito muodostuu automaattisesti.

Kaikki asiakkaan historiatiedot löytyvät ohjelmasta ja ovat aina ajan tasalla.

Työn eri vaiheissa ohjelmasta voidaan lähettää asiakkaalle teksti- tai sähköpostiviestillä tietoja työn etenemisestä.

Tribuni palvelu on aina helposti omassa hallinnassa

Tribunin ylläpito-osion kautta hallitaan helposti ohjelman perustietoja, kuten käyttäjätilejä ja tuoterekisteriä. Tuoterekisterissä määritellään tuotteet ja työt, niiden yksikkö ja hinta.

Ohjelmaan luodulle käyttäjälle valitaan käyttäjätaso. Käyttäjätasolle voidaan määritellä hyvin tarkkaan käyttöoikeudet mitä käyttäjä ohjelmassa näkee ja mitä voi tehdä.

Käyttöoikeuksien avulla saadaan käyttäjän näkymää yksinkertaistettua ja käyttäjälle on käytössä vain tarpeelliset toiminnot, joten ohjelman käyttäminen on selkeämpää.

Johdon pääkäyttäjällä on kaikki oikeudet ja hän voi käsitellä kaikkien käyttäjien tietoja.

Tribuni on sovitettavissa yrityksesi tarpeisiin

Ohjelma-asetuksien kautta voidaan tarvittaessa muokata eri toiminnallisuuksia yhteistyössä Impalan tukihenkilön kanssa, esimerkiksi tilauslomakkeen kenttiä voidaan muuttaa ja vaikuttaa kenttien pakollisuuksiin.

Asetuksia voidaan myös lisätä tai muokata asiakkaiden toiveiden kautta, jotta saadaan ohjelmasta asiakaskohtaisesti sopivampi. Jos ohjelmassa on jokin toiminnallisuus, joka ei vastaa täysin tarpeitasi, kannattaa kysyä löytyisikö tähän tarkoitukseen asetus, jolla asia voidaan muuttaa saman tien toimivaksi.

Tribuni palvelun osiot

Tribuni-ohjelmisto sisältää kaiken tarvittavan yrityksen toiminnan tehostamiseen. Tutustu tarkemmin eri osioihin:

Asiakashallinta

Asiakasrekisterin hallinta ja asiakastietojen muokkaus.

Laskutus

Voit luoda laskuja ja lähettää laskutusohjelmalla.

Tilausten hallinta

Tilaustenhallinnassa käsitellään kaikkia työtilauksia.

Varastonhallinta

Seuraa tarkkaa varastosaldoa ja varmista että tuotteita on saatavilla tarpeen mukaan.

Työajanseuranta

Työajanseurannalla kirjataan työaikaa ja matkakuluja.

Töiden hallinta ja työkalenteri

Työnjohto voi kirjata uudet työt suoraan työntekijöiden kalenteriin.

Viestintä

Voit lähettää tekstiviestejä ja sähköpostiviestejä asiakkaille ja työntekijöille.

Kalustonhallinta

Ylläpidä keskitetysti yrityksen laiterekisteriä ja hallitse laitteiden sijaintia.

Tribuni helposti käyttöön

  • Ei aloitusmaksua. Ohjelman perushinta on käyttäjäkohtainen kuukausihinta.
  • Käyttäjäkohtainen kuukausimaksu toteutuneiden käyttäjämäärien mukaan.
  • Käyttäjätilit yrityksen itse hallittavissa.
  • Tietojen syöttäminen järjestelmään aloituksessa tarvittaessa palveluna.
  • Tarvittaessa voidaan sopia koulutus järjestelmän käyttöön.
 

Tribuni sopii kaikenlaisille yrityksille, se on käytössä jo sadoilla tyytyväisillä asiakkailla ympäri maata. Pilvipohjainen toiminnanohjaus on turvallinen ja luotettava valinta yrityksesi toiminnan tehostamiseen. Tribunia voit kokeilla ilmaiseksi 30 päivän kokeilujaksolla. Kokeilemalla Tribunia tunnistat yrityksellesi sopivat ja tarpeelliset ominaisuudet.

Tribunin peruspalvelumaksu on käyttäjäkohtainen kuukausimaksu, mikä laskutetaan kuukausittain jälkikäteen toteutuneen käyttäjämäärän mukaisesti. Hinta alkaen 58,30 €/käyttäjä/kuukausi. Ota yhteyttä!

Ota yhteyttä!
Voit kokeilla Tribunia ilmaiseksi 30 päivää.

Ota Tribuni koekäyttöön, täytä yhteydenottolomake tai varaa aika asiantuntijallemme demoesittelyä varten.

Tribuni helpottaa yrityksen arjen toimintoja!

Täytä lomake, ja lähetämme esitteen suoraan sähköpostiisi.