Yhteensopivuus ja kumppanuudet tehostavat Tribunin käyttöä

Tribunissa on yhteensopivuus useiden eri ohjelmistojen ja palveluiden kanssa.  Tribuni ei ole pelkkä yksittäinen ohjelmisto, vaan se voi hyödyntää ja jakaa tietoja muiden ohjelmistojen kanssa. Tribuni tarjoaa avoimet ja testatut liitännät, joiden avulla se on yhteensopiva erilaisiin järjestelmiin ja palveluihin, tämä mahdollistaa tiedon liikkumisen sujuvasti ja ajantasaisesti Tribunin sekä sen kumppaneiden välillä.

Miksi yhteensopivuus on tärkeää?

Yrityksessä saatetaan usein käyttää useita eri ohjelmistoja ja palveluita eri tarkoituksiin. Esimerkiksi yritys voi käyttää Tribunia toiminnanohjaukseen, mutta myös jotain muuta järjestelmää projektinhallintaan, asiakkuudenhallintaan, raportointiin, verkkokauppaan tai kassajärjestelmään.

Nämä eri ohjelmistot ja palvelut yleensä sisältävät samaa tai toisiinsa liittyvää tietoa, esimerkiksi asiakastietoja, laskutustietoja, tilaustietoja, varastotietoja tai kalustotietoja, ja jos nämä tiedot eivät ole yhteensopivia keskenään, saattaa aiheutua monenlaisia ongelmia, kuten:

  • Tiedon päällekkäisyyttä, epäjohdonmukaisuutta ja virheitä.
  • Tiedon siirtämisen vaivaa ja aikaa.
  • Tiedon puutetta tai viivettä.
  • Tiedon analysoinnin ja hyödyntämisen vaikeutta.
  • Tiedon turvallisuuden ja luotettavuuden heikkenemistä.

Näiden ongelmien välttämiseksi sekä tietojen hallinnan tehostamiseksi on tärkeää, että eri ohjelmistot ja palvelut sopivat yhteen keskenään niin että ohjelmistot ja palvelut voivat vaihtaa tietoa keskenään automaattisesti, ajantasaisesti ja oikein. Tribuni on yhteensopiva useiden eri ohjelmistojen ja palvelujen kanssa, tämä tuo paljon hyötyjä sekä ohjelmiston tarjoajalle että käyttäjälle.

Ohjelmistokumppanuudet tekevät Tribunista tehokkaan työkalun

Tribuni tekee yhteistyötä useiden ohjelmistokumppaneiden kanssa, jotka tarjoavat erilaisia ratkaisuja ja palveluja, jotka täydentävät Tribunin toiminnallisuutta. Kumppanuuksien avulla Tribuni pysyy ajan tasalla uusimmista teknologioista ja voi tarjota käyttäjilleen parhaat mahdolliset ratkaisut.

Yhteensopivuus toteutetaan käyttämällä erilaisia liitäntöjä ohjelmistojen välillä. Liitäntöjen avulla voidaan yhdistää Tribuni toiseen ohjelmistoon joko tietojen tuomiseksi ohjelmaan tai tietojen hakemiseksi ohjelmasta.

Taloushallinto-ohjelmien liitäntöjä ovat muun muassa Procountor, Netvisor ja Fennoa

  • Tribunista lähtevät laskutiedot, asiakastiedot ja tuotetiedot

Maahantuojien liitäntöjä ovat muun muassa Electrolux, Piketa ja B/S/H

  • Tribuniin tulevat tiedot: työtilaukset, hintapäivitykset, työhön liittyvä viestintä.
  • Tribunista lähtevät tiedot: laskut, takuuraportit, työhön liittyvä viestintä.

Verkkokauppa Woocommercen kanssa voidaan vaihtaa seuraavia tietoja

  • Tribuniin tulevat tiedot: tilaukset, saldopäivitykset, tuotetietojen päivitykset
  • Tribunista lähtevät tiedot: tuotteiden lisäys ja päivitys, hinta, saldopäivitykset

Kotisivutilausten ja yhteydenottojen vienti suoraan Tribuniin

  • Kotisivulle upotettava Tribuni lomake, jonka kautta tehdyt tilaukset ja yhteydenotot tulevat Tribuniin valmiina tilauksina.
  • Leadoo-integraatio, jos kotisivulla on käytössä Leadoo-työkalu, niin sitä kautta tulevat tilaukset voi ohjata suoraan Tribuniin.

Yhteensopivuus tuo käyttäjälle paljon etuja

Tribunin käyttäjälle ohjelmistojen yhteensopivuus tuo monia etuja, jotka näkyvät etenkin yrityksen arjen toimintojen sujuvuudessa sekä liiketoiminnan tuloksessa.

  • Aikaa säästyy, koska automatisoidut tehtävät vähentävät käsin tehtävää työtä.
  • Tiedonsiirto tapahtuu ilman inhimillisiä virheitä.
  • Ajantasainen tieto on aina saatavilla, mikä parantaa päätöksentekoa.
  • Kustannustehokasta, koska vähemmän aikaa kuluu hallinnollisiin tehtäviin, mikä säästää rahaa.
  • Sujuvan tiedonkulun avulla voi saada yritykselle merkittävän kilpailuedun.
  • Työnkulut sujuvoituvat ja tehokkuus paranee.
  • Yhteistyö eri tiimien ja sidosryhmien välillä helpottuu.
  • Yhdenmukaisen käyttöliittymän ja saumattoman tiedonsiirron ansiosta eri järjestelmien käyttö on helppoa ja vaivatonta.

Yhteensopivuus useiden ohjelmistojen kanssa antaa vapauden valita juuri ne työkalut, jotka parhaiten sopivat yrityksen tarpeisiin ja tavoitteisiin.

Yritys voi muokata ja laajentaa järjestelmää tarpeidensa mukaan hyödyntämällä yhteensopivia ohjelmistoja. Tribunia voidaan myös kustomoida erilaisiin tarpeisiin, jotta saadaan toimiva ja parhaiten hyödyttävä ratkaisu. Tribuni kasvaa yrityksen tarpeiden mukana.

Ota Tribuni käyttöön helposti

Ota yhteyttä ja saat tunnukset Tribunin käyttöön. Tribuni toiminnanohjausohjelmistossa 30 päivän kokeilujakso, jonka kuluessa tunnistat yrityksellesi sopivat ja tarpeelliset ominaisuudet ja huomaat kuinka sujuvaa Tribunin käyttö on.

Tribunin peruspalvelumaksu on käyttäjäkohtainen kuukausimaksu, mikä laskutetaan kuukausittain jälkikäteen toteutuneen käyttäjämäärän mukaisesti. Hinta alkaen 58,30 €/käyttäjä/kuukausi.

Tribuni sopii kaikenlaisille yrityksille, ja se on käytössä jo sadoilla tyytyväisillä asiakkailla ympäri maata. Pilvipohjainen toiminnanohjaus on turvallinen ja luotettava valinta yrityksen toiminnan tehostamiseen. Ota yhteyttä!

Tribuni helpottaa yrityksen arjen toimintoja!

Täytä lomake, ja lähetämme esitteen suoraan sähköpostiisi.