Asiakastietojen hallinta on yritykselle tärkeää, ja sen tulisi olla järjestelmällistä ja ajantasaista. Hyvällä asiakastietojen hallinnalla voidaan kehittää ja ylläpitää hyviä asiakassuhteita. Yrityksellä tulisi olla käytössään ajantasainen asiakasrekisteri, asiakastiedon kerääminen on tärkeää ja se on hyvä hoitaa järjestelmällisesti. Hyvällä asiakashallinnalla voidaan kehittää ja ylläpitää hyviä asiakassuhteita. Asiakashallinta mahdollistaa myös hyvän asiakaspalvelun, joka perustuu tietoon, jota yritys saa asiakkaistaan, näitä tietoja voidaan käyttää hyväksi esimerkiksi tarjouksissa, palveluissa ja viestinnässä.
Pidä huolta asiakasrekisteristäsi pilvipohjaisen Tribunin avulla – älykkäiden ominaisuuksien avulla pysyt aina ajan tasalla onnistuneessa asiakasviestinnässä. Asiakasrekisterin avulla voit myös säästää aikaa ja kustannuksia koska asiakastietoja ei tarvitse hallita manuaalisesti.
Tribunin asiakashallinnan kautta hallitaan asiakasrekisteriä, järjestelmässä voidaan lisätä, muokata ja poistaa asiakastietoja, asiakkaiden tietoja voidaan myös hakea hakusanalla. Järjestelmässä voidaan lisäksi kirjata asiakkaan tietoihin liittyviä yhteyshenkilöitä, yhteydenottoja ja huoltomerkintöjä. Pilvipohjaisessa järjestelmässä asiakasrekisteri on aina ajan tasalla, ja tiedot ovat aina tallessa ja käytettävissä eri laitteilla.
Tribunin asiakashallinnan asiakastiedoissa on nyt uudistettu asiakaskohtainen hinnasto. Asiakaskohtaisen tuotehinnaston käyttöliittymä on uudistettu kokonaan ja hintojen antaminen on nyt paljon kätevämpää. Asiakastiedoissa voidaan nyt määritellä asiakaskohtaiset hinnat kolmessa eri tasossa.
Tribuni järjestelmän kautta asiakkaaseen voidaan olla helposti ja kätevästi yhteydessä. Viestiin voidaan poimia automaattisesti sisältöä tilaukselta, asiakastiedoista tai kalenterimerkinnästä.
Sähköposti- ja tekstiviestien lähetysikkunassa on valittavissa erilaisia viestipohjia, viestipohjia voi tarvittaessa ideoida vapaasti niin monta kuin tarvitsee. Tekstiviestejä asiakkaalle voidaan lähettää järjestelmässä useammasta paikasta. Asiakkaalle lähetetyt yhteydenotot ja yhteydenottojen tyypit näkyvät asiakkaan tiedoissa.
Hyvällä ja järjestelmällisellä asiakashallinnalla on tärkeä osa yrityksen menestymisessä, asiakashallinnasta on hyötyä, kun halutaan:
Tribuni sopii kaikenlaisille yrityksille, se on käytössä jo sadoilla tyytyväisillä asiakkailla ympäri maata. Tribunia voit kokeilla ilmaiseksi 30 päivän kokeilujaksolla.
Kokeilemalla Tribunia opit tietämään yrityksellesi sopivat tarpeelliset ominaisuudet. Tribunin peruspalvelumaksu on käyttäjäkohtainen kuukausimaksu, mikä laskutetaan kuukausittain jälkikäteen toteutuneen käyttäjämäärän mukaisesti. Hinta alkaen 58,30 €/käyttäjä/kuukausi.
Tribuni toiminnanohjausjärjestelmä on suunniteltu helpottamaan yritysten arkea. Laskutus, toiminnanohjaus, ja hallinnointi samassa paketissa.
Palveluntarjoajana toimii Impala Services Oy.
Tribuni toiminnanohjausjärjestelmä.
Copyright © 2021 Kaikki oikeudet pidätetään.
Parhaan kokemuksen tarjoamiseksi me ja kumppanimme käytämme teknologioita, kuten evästeitä, tallentaaksemme ja/tai käyttääksemme laitetietoja. Näiden tekniikoiden hyväksyminen antaa meille ja kumppanimme mahdollisuuden käsitellä henkilötietoja, kuten selauskäyttäytymistä tai yksilöllisiä tunnuksia tällä sivustolla, ja näyttää (ei-)personoituja mainoksia. Suostumuksen jättäminen tai peruuttaminen voi vaikuttaa haitallisesti tiettyihin ominaisuuksiin ja toimintoihin.
Napsauta alta hyväksyäksesi yllä olevat tai tehdäksesi tarkkoja valintoja. Valintasi koskevat vain tätä sivustoa. Voit muuttaa asetuksiasi milloin tahansa, mukaan lukien suostumuksesi peruuttaminen, käyttämällä evästekäytännön vaihtopainikkeita tai napsauttamalla näytön alareunassa olevaa suostumushallintapainiketta.
Täytä lomake, ja lähetämme esitteen suoraan sähköpostiisi.